Åska

publicerat i Allmänt;

Inatt vaknade jag av att det åskade utav bara den.....herrejisses mitt i vintern...........å sen har det brunnit något fruktansvärt här i trakterna.........jag skulle vädra ut på morgonen men jag fick stänga fönstren för det var en sån där gummilukt ni vet och jag höll på att kvävas. Men nu är det borta.....men jag vet fortfarande inte var det brann någonstans.

Lite plock och pill har det varit idag....snart är det middag och jympadags igen..........förresten har alla gått i ide? Jag tycker det är tyst på bloggen.

Idag är det ett år sedan jag var på detta stället. Kram på er! Mumin



Jukkasjärvi......dig glömmer jag inte i första taget:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Inte har jag gått i idé inte, idag har jag minsann gympat för första gången på evigheters evighet!



Haha kommer säkert att ha skitont i morrn..kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Halloj här e jag!Men är det sant att det åskade..eller drömde du? Låter inte klokt! Åska mitt i vintern. Här har det snöat hela dagen. Va otäckt med bränder också! Har dom inte sagt var det brann nånstans?

Tänk att det är ett år sen DU låg i idet i Jukkasjärvi! Haha!

Jag är superförkyld..hoppas det inte sätter sej på mina lungor, för då blir det värre.

Ha det så gott kära Mumin. Kram till dej!

Kommentera inlägget här :