Visst är dem fina men....

publicerat i Allmänt;


ack du Lyckliga Lotta vad du dricker:)) Du är törstigare än vad jag är.....Varje morgon så vattnar jag dig och kommer solen in så slaknar du med en gång. Ja det gäller att ha tålamod.

Annars dåligt väder....men nu ska poolen ut i helgen och den är uppvärmd så där kan man bada när som:))

Mina naglar bara växer....jisses va snygg jag är ha ha. Köpte ett lack där man gör så att det blir ränder med en magnet. Sketafräckt!!

I kväll ska jag ut i skogen och plocka liljekonvaljer....dessa underbara blommor.....men det är en bit till mitt ställe så jag får en riktig utflykt ikväll:))

I morgon ska jag gå och undersöka mina födelsemärken...har fått en på magen som inte ser bra ut, men vi får väl hoppas att det inte är nåt farligt.

Ha det så bra därute! Kram

Kommentera inlägget här :