I morse.....

publicerat i Allmänt;
var jag inte vacker....om man nu är vacker när man vaknar.....Efter att ha tryckt i mig sex grodor och en flaska vin!! ha ha så mådde jag pyton.....så jag fick skylla mig själv...jag bara åt och drack och ju mer go kände jag mig...men sen mådde jag så illa så jag ville spy. Är inte van vid sötsaker när jag inte ätit det på jättelänge. Det enda söta är mörk choklad som jag stoppar i mig ibland. Det är nyttigt för blodsockret och intelligensen!

Alfons har vart här idag och ätit fiskbullar med gräddsås och makaroner. Dem kom en sväng förbi och jag hade precis avslutat husstädningen så det var bra tajmat:))

Men nu så är maten på G....köttfärsgryta blir det idag...det är gott med potatis och lök och köttfärs och lite kryddor....

Det bästa idag var att sonen kom med en Zumbavideo....YES va glad jag blev....här ska dansas....så jäkla kul.

Nä nu ska jag putsa till mina nyförvärvade naglar och sen blir det lördagsmys. Tror jag ska titta på Pippi Långstrump......jag skrattar ihjäl mig åt henne.

Ha det gott därute! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia Siverling:

Har också funderat på en Zumba-video, verkar så himla kul!

Duktiga ni är som kämpar på med vikten, varje kilo man får unden betyder bättre hälsa på sikt. Själv har jag ju inte mått bra på länge så i januari började jag hos en japansk akupunktur-mästare som jag fick mig rekommenderad. Han har gjort underverk, nu tycker jag livet är kul igen och jag har fått tillbaka lite av energin. Som bieffekt, utan att jag ens tänkt på det har jag gått ner 8 kg sen i jan.

2:a kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Hej Sylvia! Kul att du vill titta in hos mig. Men så bra att du hittat rätt och va duktigt att ha gått ner så mycket. Heja dig! Ja du här ska dansas:)) Kram vännen

3:e kommentar, skriven , av Marie:

6 grodor! Du menar väl goa sega godisgrodor, hoppas jag, eller har ni haft FRank afton med grodor, sniglar o rödtjut?

Skönrt att höra att du i alla fall mår bättre.

Kramisar från mig O Chelsea!

Marie

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Fiskbullar och makaroner..hahaha. Ja ibland mår man som man förtjänar fniss



Vi hade choklad och vinkväll igår, men jag mår bra än så länge.



Du vi funderade starkt på att ta sand ur vår sandlåda, sanden ska ändå bytas ut. Men vi insåg att det skulle bli ett jäkla jobb.

Näää vi beställer nog ett lass.



Ha en fin dag i solen, kram

Kommentera inlägget här :