Äntligen fredag....

publicerat i Allmänt;
Jisses vilken lång vecka.....men nu är alla barnen hos sina föräldrar och jag vill vara LEDIG!! Nog för att dem är goa men det är jobbigt....man är inte 30 längre och det skulle jag inte vilja vara heller för jag har det bra som jag har det:))
Skulle jag dö i morgon så gör det inget för min del. Jag har levt mitt liv fullt ut och haft både tråkigt och mycket roligt så det kan ingen ta ifrån mig. Men det är klart jag skulle gärna vilja se mina barnbarn bli större. Det är så roligt med dem nu när dem börjar förstå och vi skrattar gott ibland åt varandra. Och när man får höra att "jag gillar dig mormor eller farmor" då är det nästan så hjärtat stannar av lycka eller om man får en blöt puss rätt i ansiktet som riktigt borrar sig igenom kinden.....finns inget som går upp mot det!!

Idag blir det lätt middag. Orkar inte stå och joxa med massa kastruller så det blir färskpotäter och sill och sen har jag köpt chokladgrodor med mintsmak....mmmm vad jag har längtat efter det. Inte sen jag var liten har jag ätit sådana så idag bantar vi inte. Lite rödvin till grodorna går välan bra va ha ha?

Ja vikten ja....inte upphetsande denna veckan....men 2 hg blev det....alltid nåt....totalt 2,7 kg på 4 veckor...ja jag är nöjd. Har ju slutat med ciggen också så det kanske går lite långsammare. Skit samma och Pippis e duktig...ölmagen är inte nere än men han är redig min lille bebis:))

Nä nu får jag väl sätta på potäterna för sen ska jag lägga mig med mina grodor och jäsa.....

Ha en go fredagskväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nu är du värd lite ledighet. Grodor med mintsmak lät oerhört gott, var får man tag på såna??



Ni är duktiga måste jag säga, det är ju svårt att gå ner i vikt. Och det är sååå tråkigt att banta. Ställde mig på vågen i morse för jag trodde jag hade gått upp, men döm om min förvåning det hade jag inte=)



Ha en skööön lördag, kram kram

Kommentera inlägget här :