Nä idag stod jag inte ut....

publicerat i Allmänt;
Har haft så ont i kroppen ett tag men har nonchalerat det...jag är så van att ha krämpor så jag skiter i om det gör ont lite varstans....men idag tog jag tag i telefonen och ringde till doktorn och fick komma på förmiddagen. Jodå så här var det: Urinvägsinfektion, ögoninfektion och hög urinsyra....japp inte konstigt att man mått lite tjyvtjockt. Fick medicin så jag får hoppas att jag bättrar på mig...ja det är ingen fara med mig...jag känner inte av kroppsliga symptom för jag är så van att mina psykiska tar överhanden så jag struntar i om jag mår lite dåligt....fast det kanske man inte borde göra.....ja ja jag känner mig ganska pigg i alla fall och piggare blir jag väl när medicinen verkar hoppas jag......idag har jag stått vid spisen och lagat mat efter doktorn. I morgon kommer Alfons den lille godingen och så får jag besök ifrån Gustav och Linnéa också. Klart jag måste laga mat!! Ha ha tur att man kan laga mat......och stå och gå....... Nu blir det OS igen....gud va det är roligt att titta på. Duktiga e dem och snart är Mumin på banan igen med sin spinning och allt vad det är. Kram på e

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men usch då..snälla du glöm inte bort dig själv är du rar!!

Hmm vad menar du brukar jag prata...hahhaha, kan jag väl aldrig tro jag som är såå blyg och försynt=)

Kryapådigkram

Kommentera inlägget här :