Har sovit lite illa några dagar...

publicerat i Allmänt;
kan bero på att jag inte har haft det lugnt omkring mig och jagat iväg med massa måsten....ska till min trevliga doktor i morgon så vi får se vad han säger....annars inget upphetsande....bra på TV är det på kvällarna nu...både Robinsson och Dallas.......har städat runt lite grann och bytt lakan och lagat en god höstgryta till middag....och regnet strilar ner igen.....vi fick några sköna dagar till slut men sen förbyttes det i regn igen. Men nu är det höstlikt. Det blir mörkare på kvällarna och det är många som mår dåligt i dessa tider läste jag i tidningen. Tänk det är tvärtom med mig. Jag lever upp när jag får mysa in mig i huset med tända ljus och mörker omkring mig och alla stressade människor håller sig inne vilket betyder att lugnet hägrar på kvällarna. Det gillar jag!! Nä nu ska jag åka och hämta grannarna från tåget! Kram ha det gött! Mumin Bild från en grå västkust! Varför blir det såhär jämt med mina bilder? Grrr

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Såå jäkla jobbigt att sova dåligt=(

Lite mysigt är det allt med hösten, men vintern kan kvitta då är det ständigt mörker...Ogillas mycket.

Ha en fin dag, kramen

Kommentera inlägget här :