Varm sol

publicerat i Allmänt;
men fortfarande snö på marken.

Men solen är varm. Det går undan värre här hemma hos mig så det här med att blogga blir lite eftersatt.

Ja det är fullt upp med hus och tvätt, barn och barnbarn och Pippis ha ha.

Och mina ringar har jag inte hittat ännu. Jag har polisanmält det och skrivit till försäkringsbolaget. Får se om jag kan få det på hemförsäkringen. Det blir ju inte som mina gamla ringar, men jag vill ju inte vara utan vigselringar. Jag kan inte fatta vart dem tagit vägen. Har letat överallt, men dem är helt borta. Tråkigt!!

Idag blev jag väckt av vår revisor. Han ska göra månadsbokslut och han har två Bichon Frisé valpar så lilla Molly fick följa med idag. Gud så söt och så ullig och go. Hon slickade mig runt hela ansiktet. Javisst är hon gullig.....jag är van vid farmors Günther.....en rottis och det är skillnad på storlek kan man säga.....men lika söta....kolla själva.



Ett kraftpaket:) men så goo!!




Molly så söt och ullig

Fråga mig inte varför detta blev så stort ha ha

Kram på er alla!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men va tråkigt att du inte hittat ringarna..du får ta kontakt med nån siare!



Jag gillar den stora voffen mest är inte såå förtjust i småhundar, men visst är hon söt!



Ha en toppen dag kära Mumin..förresten har du minskat storleken på texten??



PS vi är nog inte unika om att ha Vasalopp på dagis, men kul är det när vädret är toppen DS

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Häromdagen hälsade en av mina papilloner (Selma heter hon) förtjust på en mycket, mycket stor och jättesnäll rottweilerhane! Det såg jättegulligt ut, men, men, där finns krafter som inte är så lätta att kontrollera.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tråkigt med ringarna men får hålla tummarna att de kommer fram.

Söt liten hund.

Ha en bra dag kramen Tingeling

Kommentera inlägget här :