Mat mat mat

publicerat i Allmänt;
Jaha så är det....steg upp kl 8 i morse för att förbereda inför lördagsmiddagen. Nu har jag gjort kassler med champinjonsås och ananastäcke, enchilladas och stekt makrill. Sen har jag förberett efterrätten men då rann det fullkomligt över på mig....grrr.....svärmors gamla visp och en gapig Malena Erman i bakgrunden gjorde så att blodtrycket gick upp i 200.......en kvart för att vispa en liter grädde....den jäkla vispen åker på tippen....:)) Snart kommer herr Gustav och fröken Linnéa och sen kommer Emilia och hela familjerna.....undrar om jag får se på Melodifestivalen ikväll? Ser inte ljust ut ha ha. Mina ringar är borta fortfarande och inte får jag ut nåt på försäkringen så det var det.......nu tror ju folk att jag är ogift.... Nä ha det gott idag....solen skiner för fullt. Kram på er! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Massor med mat...antar att du lyssnade på melodikrysset eftersom du hörde Marlena..haha



Va får du inte ut nåt på försäkringen det var det värsta..näää ta kontakt med en siare så ska du se att dom kommer tillrätta!

Pippis får väl fria igen...nya ringar nya löften..kram på dig raring

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Vi fick inte heller nått för maken ring när jag tappade bort den i somras. Ja jag skulle hålla reda på den medan han fixade med luftballongen vi skulle flyga med. Och tappade den i gräset. Han har nu en helt ny.

Mycket god mat låter det som. Vi har ätit gott och pustar framför tvn.

Hela dagen har make och dotter och jag varit på fotokurs. Skoj att göra något tillsammans även om det nog var lite för elementärt för dem. För mig var det helt perfekt, lärt mig massor och mer blir det imorgon. Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas gårdagen blev lyckad och ringarna är tillbaka så att inte friarbreven börjar strömma in kram på dig / Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Gick middagen bra?? Kramiz

Kommentera inlägget här :