Igång igen.....

publicerat i Allmänt;
men det är svårt. Har ju bytt lösenord och har mailat er som brukar besöka min blogg detta så jag hoppas ni kommer in. Det har varit srtruligt för mig med mina mediciner och har knappt haft en vaken stund att försöka blogga, men som den skådespelare jag är så har jag inte försökt att visa något utanför hemmets trygga vrå. Jag har tränat och levt så gott som vanligt men varit dödstrött. Det är inte lätt att sluta med en medicin som man haft länge.....men som sagt hellre att jag sover kvalitativt bättre än kvanitativt med massor av äckliga mardrömmar, ja mardrömmar som man inte kan föreställa sig i det verkliga livet....så jävla äckligt...... Ska till doktorn på måndag så får vi se vad han säger..... Nu ska vi äta lördagsmiddag och jag får önska er en trevlig kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LASSE!:

Grattis,kul att se dig på bloggen igen!!!!Lovis undra va du blivit av senaste tiden,men nu e hon nöjd igen!!!



Hälsa den gamle!!!

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Usch vad jobbigt det låter. ¨Synd att så många mediciner ger så otäcka biverkningar. Hoppas du och doktorn kan komma fram till något som fungerar bra för dig.

3:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Att hitta rätt medicin är inte så enkelt alla gånger. Önskar Dig några trevliga drömmar i stället!

Kram!

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja du de där medicinerna kan ställa till det.. inte alls så lätt att bli av med allt skit i kroppen om man vant sig länge vid en medicin:(

Hoppas ni kommer fram till en lösning.. för det är verkligen inget kul alls att vara sin egen skådis för de runt om som inget vet..

Kul du är tillbaka:)

jag har ju ändrat lite på mina bloggar och har min Caffepaus/fotoblogg till både skrivbord och fototeman. Min Kafferast är en MusikOFotoAutomat.. jag gillar ju musik så varför inte stoppa ner en skiva i jukeboxen och tralla med.. var fredag skriver jag ner nytt tema .. så kör jag igång en vecka i taget..

Ha de gott nu det är lördag och Clabbe kör igång på radion och snart ska vi käka goa räkmackor mm och god dricka till det..

Kram

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Usch va jobbigt du har det.Men hoppas doktorn kan hjälpa dej att få till det så du får sova och drömma sköna drömmar i stället.

Skönt att du är tillbaka igen. Många varma kramar till dej från mej!Kram kram!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det här med mediciner är en hel vetenskap och ibland blir det nästan värre med biverkningarna

En av mina går man upp ivikt av tyvärr

Men kul att du är tillbaka kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Usch&fy..hoppas du får ordning på din sömn.

Läskigt med medicin som ger så läskiga biverkningar och mardrömmar.



Stackars dig...stor kram

8:e kommentar, skriven , av Kersti:

jag hoppas verkligen att det ordnar sig så att du kan må bättre. det fungerade bra att komma in hit i alla fall. Gråväder utanför fönstret och en seg förkylning i kroppen. Längtar efter sommar. Kram

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hoppas du får en riktigt bra dag och att natten varit snäll mot dig.kramen

10:e kommentar, skriven , av Helena:

Trist att du inte mår bra vännen.

Hoppas att det vänder snart.

Önskar dig en härlig påskhelg.

Glad påsk!

11:e kommentar, skriven , av Kersti:

Nu är jag här och vill önska en Glad Påsk. Vi sticker till torpet och där är jag som bekant datorlös eller i alla fall inte uppkopplad. Jag får ta med några böcker :). Kram

Kommentera inlägget här :