Härlig vintervårsol

publicerat i Allmänt;
har det varit idag...men va halt. Gustav och Linnéa kom hit idag och vi gick runt sjön. Tur att jag hade vagnen att hålla mig i annars hade jag drattat omkull. Men va solen sken härligt....jag fick riktiga vårkänslor även att det ligger så mycket snö på marken.

Lunch inmundigades och Gustav han äter. Jag tror han gillar min mat fast han är hungrig av naturen:))

Lilla Linnéa är så snäll. Skriker bara när hon är hungrig och övertrött. Så goa dem är....och till sommaren väntas det ju ett barnbarn till så det är så roligt så, fast jag märker att jag blir ganska trött. Man är ju inte 30 år längre.........men jag tycker jag hänger i ändå.

I går var jag och tränade, det går som smort....stålmormor håller igång ha ha.

Lite bilder från idag kanske:



Här är jag i OS mössan tillsammans med Gustav och Linnéa



Vackert över sjön....det var en som cyklade rakt över:))



"Grodan Gustav" leker med tågbanan som morfar köpt:)



Linnéa i en liten "säck" på väg hemåt:)


Ha det gott alla! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Vi hade en solig dag i går, så underbart! Kul att kunna sitta så där som Gustav, det är ju inte till att tänka på för en gammal tant. Vilken fin tågbana! Jag går inte utanför dörren utan broddar på. Då känner jag mig säker och går med bättre hållning.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ohh såå goa..Gustavs ben skulle jag vilja pussa på!!



Är du inte trettio..trodde jag fniss



Kram kram raring

Kommentera inlägget här :