Fredag igen

publicerat i Allmänt;
Va skönt.....även att man är ledig hela veckan så är alltid fredag en hållpunkt. Då vill man ha det mysigt och trevligt även att jag älskar måndagar då alla går till jobbet ha ha

Idag är det strålande väder och ikväll ska vi grilla jag och Pippis.

Veckan har varit intensiv som vanligt....står på huve i spänner och i rabatter och sedan lite barnpassning och träning....

Men nu ska jag ta och lägga mig i min solstol och bara njuta.....lite för tidigt för ett glas vin kanske......men en kopp kaffe kan jag väl alltid trycka ner:))

I helgen ska vi måla altanen med cuprinol, sen är det sommarfint

Ha nu en go helg och ta vara på solglimtarna.

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Önskar Dig en trevlig helg också, Mumin! Det är skönt att njuta av att arbetet är klart, i trädgård och inomhus. Skicka gärna en liten nypa av Din energi hitåt, då skulle det bli mer gjort! Nåja, är man nu 70+ så är det tillåtet att ta det lugnt antar jag. Tack för grattishälsningarna!

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Ha en riktigt härlig nationaldag. Kram

Kommentera inlägget här :