Jodå....

publicerat i Allmänt;
Bättre är det, men fortfarande trött i kroppen....men har ändå inte varit still i dag...men ingen träning....då hade dem fått bära av mig.

Man får en liten tankeställare när man är sjuk och har ont i hela kroppen....jag som är så van att röra på mig men när man känner hur allt bara värker då är det inte lätt att röra sig. Det är ju några i min bloggvärld som har ständig värk och jag lider med er, verkligen. Men som sagt den ena sjukdomen är inte den andra lik och jag har mitt fast det sitter i själen och det är inte heller roligt.

Jag tittade på "Lyxfällan" idag. Jäklar va förbaskad jag blev. Två unga männsikor som fullkomligt skiter i ekonomin och t o med går och pantar andras guldsaker......jag fattar inte hur dem kan med att ställa upp....men det är väl det att dem får lite grejor när kontraktet är rivet som tex en resa......en RESA!!! Då fick jag nog....finns såna som kämpar och kämpar för att få mat för dagen..........

Förresten min katt lilla Stolla, jag tror hon börjar bli senil:)) Hon är 12 år i år och nu går hon efter mig och skriker hela dagarna och pockar på min uppmärksamhet. Ibland blir det lite för mycket.......eller också är hon uttråkad.....en mus kanske skulle få henne på bättre humör:))

Ja ingen bebis än heller....fast i morgon kommer dottern och Gustav hit...det ska bli roligt!

Nä nu får jag se om min Jansson är färdig....den ska avnjutas i morgon.

Kram och  gokväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

sjuk i själ eller kropp inget av det är roligt att ha men tyvärr är det många som inget ont gjort men ändå har det jobbigt

Ingen bebis här heller nu börjar det dra ihop sig kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Men snälla lilla kissen, är hon skendräktig? Hundar blir ju ofta det. Även jag har ett barnbarn att se fram emot! Men det är en HEMLIS! Än så läng i alla fall. Vårt första barnbarn, det är ju alldeles för underbart kul!!! I maj ska han komma. Bloggar inte om det ännu, så lämna inga kommentarer hos mig om det är ni snälla, ni som är inne här.

Vet Din doter om det är en pojke eller flicka?

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja vad jag väntar på den där lilla krabaten:)



Ingegerd: Men va kul för dig! Det är underbart med barnbarn Grattis...ja jag vet vad det blir...men det är hemligt. Kram till er bägge

Kommentera inlägget här :