Fortfarande....

publicerat i Allmänt;
ingen bebis. Stackars min lilla dotter. Hon är trött på den där magen nu. Jag vet själv hur otymplig man var i det sista skedet. Pippis putte ner mig i soffan och jag kom inte upp....så där låg jag:)

I går kväll var jag och tränade och i morse var jag och tränade också. Jag får bannor att jag inte vilar mig....men jag är ju en sån människa som gillar att röra på mig och känner väl inte min begränsning.....antingen allt eller inget....ja ni känner mig ju väl nu så ni vet hur jag funkar:)

Idag är det fredag och ikväll skulle jag vilja ta mig ett glas rödvin, men det vågar jag inte....det får bli läskeblask och popcorn.....inte illa det heller. Ha nu en trevlig fredag! Kram Mumin





Den här sköna biten har jag många minnen av.....den håller än och jag blir riktigt förälskad när jag hör den:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Drick du vin och packa upp väskan. Här kommer ingen bebis på flera år som det känns.

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Sluta nu!! Den kommer snart:)) även att det känns motigt just nu. Kram på dig lilla dockan. Mamma

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Den kommer ut när den bestämt sig för det den har det väl för bra där den är.

Vi har heller inte fått någon bebis än men kul vi kanske får på samma dag ja eller inte du och jag mumin men men...

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Sköön låt...men nu har hon väl gått över tiden!



Ja din lever har fått en härlig vila..haha



ha det gott din träningsnarkoman, dra med dottern så kommer nog bebisen fniss

kram kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Menar du gräsmattan eller lägenheten måntro??



Nå lägenheten är på 106 kvadrat..gräsmattan har jag ingen aning om..precis lagom stor faktiskt.

Kommentera inlägget här :