10 januari

publicerat i Allmänt;

Godmorgon på er! Hoppas natten varit god.

Igår så var jag och Pippis på 50årskalas hos Gustavs farmor. Det var jättetrevligt och va härligt att inte ha stålkeps idag ha ha.

Jag känner mig som en liten taxichaffis.....men klockan 12 i går hade jag kört en berusad Pippis upp till skogen till Günther och jisses va snö där var. Det var som att komma upp till fjällen där uppe.

Helt ensam och övergiven snurrade jag runt på den isiga vägen när jag skulle hem och blev stående i en backe. Jädrans tänkte jag....men jag använde mina hjärnceller och backade och tog fart i snön, och se då kom jag upp. Vilken tur!! För vem kunde hjälpt mig mitt ute i skogen mitt i natten??

Ha en skön söndag! Jag själv ska till gymmet och bränna kalorier:))



Här är farmor 50 år tillsammans med det lilla charmtrollet Gustav.

Och vet ni, alla hade kommit på att ge bort en spabehandling på Hagabadet här i Göteborg så nu blir hon stamgäst på det badet ha ha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har gjort det mumin!!!

Köpt ett gymkort nog är jag lite tokig aldrig har jag tränat på gym och nu har jag slängt ut 3000 kr på nåt som jag inte ens vet hur man gör!!!

kramelikram Tingeling

ps så söt han är ds

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Härligt att vara utan den jobbiga kepsen!



Usch då tänk om du hade kört fast, Pippis hade säkert inte kunnat hjälpa dig!

Jag fick massor med behandlingar i födelsedagspresent jag med..har inte utnyttjat nån än!

ha det gôtt på gymmet du duktiga kvinna, Kram kram raring

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Och nån ny mormor har hon inte blivit än. Såå spännande att kolla in här nu framöver. Trevligt att vara på 50 årskalas spiknykter. Det går bra det me! Man kan ha lika roligt ändå..jaja nästan då!

Tur du kom loss i skogen mitt i natten. Usch va nevös jag skulle varit.

Ha en fin dag. KRAM!

4:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Ni får skaffa dubbdäck. Det är livsfarligt med åretruntdäck.

Kommentera inlägget här :