Städat

publicerat i Allmänt;
idag och tvättat. Känns skönt att få rent hus. Sen var jag iväg och köpte 2 orkideér, så nu har jag orkideé i vartenda fönster:)) Dem är ju så vackra och lättskötta.

Nu gör Pippis kålpudding...det är gott det...jag själv ska iväg och träna och sen blir det kvällen med Melodifestival och allt.

Kram ha det gott!



För exakt två år sedan var jag och Pippis här i Istanbul. Det var väldigt kallt kom jag ihåg men väldigt intressant.
Är lite sugen på Rom faktiskt.....vi får väl se när allting lugnat ner sig:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

var det två år sen ni var i Istanbul oj va tiden går!



Härligt att få städat lär väl jag med få vare sig jag vill eller bitne hahaha

Ja ikväll är det melodifestival..håller på att piffa till mig jag ska ju vara med visste du inte det(hehe)



Puss puss

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Städa borde vi göra men men det blir nog tid för det också. Nu bara slappa lite och sedan blir det middag. Kram och skön lördagkväll

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Kålpudding!!!! Oh det har jag inte ätit på många år. Vad sugen jag blir. Både billig och god mat.

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Klart jag är i Östersund..jag har klonat mig, hehe



Jag en stjärna du är för gooo du!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en härlig städfri dag. Vi ska både på kalas och dans i dag.Äldsta barnbarnet fyller 27 i dag. Tänk va tiden springer i väg. Tycker inte det var längesen han föddes. Fast då såg det lite annorlunda ut. Jag var bara 38 år då när jag blev mormor första gången. Och min yngste var bara 4,5 år.Det var ett rejält glapp mellan första och sista barnet.Ett däremellan blev det också.

Jaja..solen skiner i dag och det ska bli superkul att få åka på dans igen.

Ha det så gott och hoppas bäbisen kommer snart så du kan få smaka lite vin igen.Kramkram!

Kommentera inlägget här :