Grattis Pippis

publicerat i Allmänt;
Idag har Pippis fyllt år, men vi firade lite igår med sonen och svärdottern och bonusbarnbarnet.

Men idag har jag varit och träffat lilla Linnéa.....ååå en sån ljuvlig varelse och sååå snäll!! Jag städade hela huset åt dottern, det tyckte hon var skönt och Gustav var på dagis så det gick riktigt bra att städa runt. Den lilla sov som en liten prinsessa.....jisses va snäll hon verkar vara.

Sen var vi och hämtade Gustav på dagis och då fikade vi lite och sen skulle fröken Linnéa bada så där satt mormor och Gustav och tittade på:)

Nu är jag riktigt trötter efter en heldag på "jobb" ha ha så nu tänker jag krypa till kojs med morgontidingen:)

Kram på er alla! Mumin



Helt utslagen....sover så gott:))



Gustav "fikar" efter en dag på dagis

Slut för idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilka söta barnbarn du har!!



Synd att du känner att det inte är nån som bryr sig om dig...men nog är det väl många bloggisar som frågar hur du mår och hur du har det??



Stor kram

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Grattis grattis mormor. Både till barnbarnet och till att du är frisk igen. Jag har inte haft tid att titta in så ofta som jag önskar. Pluggandet tar mer tid än jag tänkt men skoj är det. Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men ohh vilken liten goding! Såå liten o söt! Tänk det känns så längesen Ellie var så liten. Hon är ju 10mån.nu. Och storebror Gustav såå gullig han också!

Lycklig är nog mormor Mumin nu som har en av varje i barnbarn. Jag hoppas att Ellie får ett syskon så småningom.Det är så bra med syskon, det vet jag som är ett av sex.

Hoppas att du kommer tillbaka till

oss så småningom. Vila nu! Må så gott! Kram/ Gunvor!

Kommentera inlägget här :