Yes fredag....

publicerat i Allmänt;
Alltid lika härligt och det efterlängtade vinet får intagas ha ha. I natt trodde jag att f-n var lös härinne i huset. Katten jagade möss hela tiden så nu har jag väl några stycken inne antar jag......urk.......

Vädret är lite blåsigt men jag tror att det blir bättre i morgon och på söndag.

Mitt knä är bättre, ska försöka hålla det i stillhet så mycket som möjligt för jag vill träna igen. Känner mig som en pösmunk, men det är väl så att kroppen säger ifrån och då gäller det att vila.

Ha nu en go fredag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja vinet smakar bra efter veckan som gått!



Inte är du nån Pösmunk..kramelikram

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Skönt att förkylningen släppt och att knät ät bättre. Här är härligt vårväder men jag har åkt på en förkylning. Ska trots det ta mig till Kungliga Dramaten för att se Jane Eyre med bla Michael Nyqvist. Får väl gå hem sedan och bädda ner mig. Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag läser "äntligen fredag" och nu är det söndag kväll känns inte lika roligt som just "äntligen fredag" Ja vila nu ´riktigt ordentligt så du blir bra

Ha en toppen vecka kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har katten jagat möss i natt med?? ha en bra dag..kramen

Kommentera inlägget här :