Penicillin

publicerat i Allmänt;
Jo det var det enda som hjälpte mig. Genominfekterad i både näsa hals och luftrör, men nu har jag tagit 2 tabletter så nu börjar det välan snart bli bättre.

Och inte har jag väl skött mig heller när förkylningen var på G.....men det är så att ligger jag EN dag så blir det kaos........Ni kanske tycker det låter konstigt men det är faktiskt så.....Pippis är bortskämd från sin mamma och det är då fan också att han inte kan ta egna intiativ till något utan mina uppmuntrande tillrop!!

Var hos svärmor idag också och fick flytta ut lite möbler, hon börjar bli så dålig så att dem behöver mer plats i rummet....och sen behövde hon nya kläder så det såg jag till att hon fick efter det att jag varit hos doktorn och hämtat ut mitt penicillin..........

Nä nu räcker det med galenskaperna.....nu vill jag vila....det har jag aldrig fått göra......jag tycker jag hänger i "selen" jämt.......men med lite penicillin i den här kroppen så kan väl jag inte vara still länge ha ha.

Gott humör har jag i alla fall....jag nedslås inte så lätt och har aldrig gjort även att det varit besvärligt. Får jag god sömn på natten och mat i rättan tider och så lite motion så mår jag perfekt:)

Nu ska jag snart titta på Lisbet, ni vet Salander...........jädrans vilken bra film det är och till det lite rödvin.....låter bra va? Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ibland är det bara pencillin som hjälper för att bli frisk så krya på dig kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Du kan bara inte vara still eller hur! Du bara måste vara rädd om dig..

Äter man antibiotika ska man ta det lugnt och hör sen..nu hötter jag med näven åt dig.



Din kära man får ta och städa och laga mat.



Stor kram

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Du måste försöka tänka på dig lite också. Tur att det finns medicin som hjälper. Hoppas nu att du får en skön fredag. Kram

Kommentera inlägget här :