Onsdag

publicerat i Allmänt;
morgon och här sitter jag tidigt på morgonen och skriver. Bloggen blir lite eftersatt hos dem flesta tror jag när alla är på Facebook. Det är inte så många som skriver i bloggen längre och kommentarerna blir mindre och mindre. Det är bara ett fåtal som skriver, men kanske många som läser, inte vet jag.

Igår var jag och tränade igen, mitt knä är sisådär,den gamla gumman är utsliten ha ha men jag gjorde mitt elddop i söndags då jag cyklade upp till sonen. 2,5 mil lång väg. Jag skulle kunna cyklat längre kände jag men när jag väl var framme så var det skönt.

Nu har jag tagit bort sommarblommorna i trädgården och gjort lite höstfint.



Jag köpte silverek och fyra små svampar och satte i krukorna:))

Gustav ska förresten börja på dagis. Han älskar ju att vara bland barn och människor överhuvudtaget, men bara 15 timmar i veckan. Det går nog bra.....ha ha den lille godingen.....



Så här trött blir man när man är uppe hos morbror i skogen:))

 Åsså har den här underbara mannen gått hädan. Fanns väl ingen som kunde dansa som han? Jag ryser när jag ser Dirty Dancing. Vila i frid Patrick.........

Nä nu får jag väl sätta på en kopp och laga lite gröt. Ha en go dag! Dagarna är härliga nu....jag älskar denna årstiden.

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja va sorgligt med Patrick...snyft!



Ja det är trist att alla är på facebook, inte alls lika kul tycker jag, lite rörigt. Och jisses va mejl man får..igår hade jag över hundra, haha



Ikväll ska jag skaka höfter..kramen

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

jag är aldrig inne på facebook, har inte riktigt fattat vad jag ska göra där. Nej jag håller mig kvar i bloggandet. Om någon vill läsa är det kul men jag fortsätter nog även om ingen läser. Går nu en handledarutbildning på kvartsfart och så jobbet så det blir lite mindre av allt känns det som. men det är skoj med allt så det ska nog gå vägen.

Va fint du gjort i trädgården. Här var det riktig höstluft idag +5 när jag drog upp rullgardinen vid 7. Borde haft handskar imorse när jag cyklade iväg. Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hallå hallå..nu är jag hemma. Har varit i stugan så därför har jag varit frånvarande. Gubben hade jobb kvar som måste utföras. Jag har mest haft semester..som vanligt. Bara njutit av det vackra vädret. Det är så skönt att vara där på hösten tycker jag.

Va synd om ditt knä! Du e väl försiktig? Cykla är inte så bra för knäna har jag hört. Bättre med promenader.

Så gullig han är din lille Gustav där han har somnat.

Jag gillar också Dirthy Dancing filmen. Nej jag Älskar den!

Ha det gott Mumin!Kramen!

Kommentera inlägget här :