Onsdag morgon...

publicerat i Allmänt;
och här sitter jag och dricker mitt morgonkaffe. Tänk att morgonkaffe är det godaste som finns!!

Ute är det väl sisådär med vädret. Nu är det riktigt gult på löven och snart ramlar dem av i stora klasar och innan vi vet ordet av så är det Jul ha ha.

Igår var jag på mitt favoritpass på gympan. Men jag blir inte trött längre. Förra veckan körde jag 2 pass på raken och då kände jag att jag fick mitt lystmäte. Ja det är klart att har man hållt på såhär och tränat varje vecka i 2 år så måste det ju ge resultat i bättre kondition osv. Och det är jag sååå tacksam för.

Annars är det coolt. Var hos psykologen igår och det är fantastiskt vilken förändring som skett med mig sedan jag började gå hos henne. Hon har fått mig att tänka i andra tankebanor och det är så skönt.

Ja nu är det bloggträff till lördag. Det blir en nätt skara men Pippis har lovat mig att han ska laga maten, gullegrisen. Tack Pippis! När han lagar mat då blir det så gott. Han lägger ner hela sitt hjärta på att det skall smaka bra så jag hoppas "tanterna" ska bli nöjda.

Nä nu blir det tidningen och sen ska jag till stan tror jag och leta efter en antikvitet till min svåger som fyller jämt.


Kram ha en go dag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Härligt att Du mår så bra! Den där psykologen var tydligen rätt för Dig! Sen har Du en underbar man också, det betyder mest av allt. Nu går jag ut med våra hundar, väldigt blåsigt så vovvarna får vara mitt "ankare"!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Du ser ut som piggelinpillret själv ju:-) Fint de..

Trevligt när det går som på räls och man känner sig så där som 17;-) Skämt åsido.. roligt du mår bra och allt glittrar lite extra.. Säker på att kocken fixar middagen så bra till damerna:-) Ha de kram på dig*

Kommentera inlägget här :