Jo det är faktiskt fredag....

publicerat i Allmänt;
och klockan är fem i ett på natten och här sitter jag och knappar:))

Igår var en riktig sjusovardag och det får jag väl igen nu kantänka....men herregud jag har gympat i 2 timmar och städat huset så jag MÅSTE vara trött!!

Jag sa till Pippis att jag får springa 10 varv runt huset eller nåt för att bli trött, för det är ju faktiskt så att fysiken är det inget fel på utan jag blir trött av psykisk oro och ångest......

Jo jag måste berätta en rolig sak....i måndags så hade nog Pippis sett på nån hemsk film och han låg och sparkade på mig som värsta galningen. Jag sa" Va fan håller du på med"? Jo det är så hemskt....nån jagar mig sa Pippis. Han ser för mycket på film den mannen....så jag blev klarvaken och gick upp och satte mig vid datorn och där hittade jag en kompis......en hasselmus satt och glodde på mig....så söt med sina små öron och pepparkaksögon.......sen följde Hon/han efter mig och jag kunde höra ett tassande lite här och var.

Det var gulligt tyckte jag:)) Men vi satte ut en musafälla i förrgår men ingen mus i den...vet inte var han är....men en mus vad kan den göra? oskyldig som bara den....då är det banne mig värre att gå på gatan här utanför....folk är ju inte kloka nuförtiden......men dem skickar värstingarna till Ecuador.....tack för mina skattepengar....kostar 1000 spänn per dag att ha dem där.......och så har vi folk härhemma som är hemlösa....usch jag blir så arg när jag bara tänker på det:((

Nä nu får väl jag sluta....känner att ögonen börjar gå igen äntligen!

Kram på er! och ha en go fredag, Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Uppe mitt i natten..haha!



Vilken energi du har...nja fläsk&bruna bönor ska väl inte jag heller äta men ibland får man synda..ha en fin fredag, kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en go fredag du också Mumin! Hoppas du fick sova lite i allafall. Du jagar på som en toka du, gympar o städar o håller igång hela tiden. Inte undra på att du blir övertrött.Du får försöka dämpa dej lite!



Men vilken gullig mushistoria. Hoppas den har gått ut så den klarar sej från fällan. Men man vill ju inte ha såna inneboende heller, hur söta dom än är. För jag tycker också att dom är söta!

Många kramar till dej från mej/Gunvor!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur går det med musen..haha det lät ju helt galet!



Ja det får nog bli en sovnap på eftermiddan..kramen

Kommentera inlägget här :