Hollywoodfruar

publicerat i Allmänt;
Ser ni på dem? Ha ha jag tittar på programmet och jag bara skrattar åt hur dum i huvet får man bli?

Anna Anka har vissa sunda ideér, men inte många och hur många är det som knackar på dörren in till sin man?

Snacka om att vara underlägsen mannen.....och dem andra två fjollorna som för det första inte är snygga alls, bara benrangel med färgat ljust hår. Snacka om Bimbos.

"Han ger mig 400 dollar i veckan....det är ju bra" " sen får jag ta lite av matpengarna om jag vill köpa nåt dyrt"

Jag skrattar ihjäl mig.....ja se amerikanare...dem är ett folk för sig....jag vet för jag har varit där och jag har tom trampat på stjärnorna på Hollywood Boulevard:))

Nä nu blir det nattsärken....sov gott kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Kan bara inte låta bli att kolla programmet..himla underhållande!



Hihi när hon köpte ett kylskåp, lyckligare än ett barn!

Nää jag ska inte säga ett knyst till Anna Anka om min apparat, konstigt att hon inte känner till den för företaget kommer ju från USA!



Ha en fin dag.kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va glad jag blir om du stannar kvar i bloggen.

Jag har nyss kommit hem från stugan igen. Har varit borta några dagar. Ganska tur med vädret igen.Fast nu är hösten kommen för fy fasen va kalla vindar det blåste i dag.Riktigt skönt att åka därifrån faktiskt. Jag har ju börjat hosta ganska mycket nu igen och då är det skönare att vara hemma. Kanske är det något på gång.Hoppas inte det!!

Jag har tittat o skrattat på filmen med dom skrattande småbäbisarna. Såå härligt!

Ha en skön fortsättning på veckan Mumin!KRAM!

Kommentera inlägget här :