Blääää

publicerat i Allmänt;
för denna dagen......har haft så ont i min kropp...och jag är en ganska tålig människa när det gäller smärta.
Förstår inte vad detta är....det förflyttar sig i kroppen...men värst är det i knäna.

Fan också....jag börjar väl inte bli gammal??:)) Eller sjuk?:((

Jag har inte tränat en timma, nä inte ens en sekund denna veckan...men det är klart jag har ju inte varit still heller....det kanske jag borde vara nån gång....att VILA....tänk jag kunde stava till det:))

Men då känner jag mig onyttig....nä det här måste redas ut...kan det vara så enkelt att min kropp är överansträngd?

Slog jag huvet på spiken kanske he he

Ha det gott.... det kanske var den förjolade äpplekakan som satte sig i kroppen?


Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag tycker du ska låta din kropp vila lite, kanske bara lite snäll gympa typ Yoga...du har bara ett liv och en kropp.



Var rädd om dig är du snäll..stor kram

Kommentera inlägget här :