Söndag

publicerat i Allmänt;
Igår var det full fart igen.....jag hade lite ont i magen....men jag tror att jag var lite utpumpad efter veckan som varit så jag kan bli lite taskig i magen om jag inte får vila.....men men detta gullefjunet kom till mormor igår också, han kan man ju inte motstå direkt ha ha.

Jag och dottern och Gustav åkte till Naturhistoriska Museét och det var roligt. Gustav gillade alla uppstoppade djuren, han tjöt av glädje i vartenda hörne men sen tröttna han lite och då bar det iväg på dem små bena. Då var det roligare att springa än att titta på djuren:)

Sen gick vi och åt en bit mat, men då var Gustav trött så det var ett jäkla liv på restaurangen så vi fick gå därifrån och ta kaffe hemma. Både jag och den lille sov middag.....mmm det var gott.

Igår kväll satt jag med tända ljus och ett glas rödvin och tittade på Här är ditt liv. Sissela Kyle är ju en härlig människa, full av humor. Sen gick jag och la mig och sov som en stock.......men NU ska jag berätta en sak.

Jag har inte fått säga det förut, har vetat det i ett halvår men jag ska bli MORMOR igen!!! I slutet av januari är det beräknat:))

Nä nu ska jag duscha och ta på mig. Idag ska jag till sonen och hälsa på. Kram Mumin



Gustav klappar igelkotten. Är det månne Nalles Igloo?



Den blivande tvåbarnsmamman och storebror:))



ha ha ha en sån jäkla bild:)) När vi hade tittat färdigt så har dem lite grejer att köpa på museét och dottern som är en spjuver sa: Ta på dig den här typ Robin Hood mössan och så tog hon ett kort och gapskrattade...jäkla unge...men så här rolig blev jag....det bjuder jag på ha ha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Men va roligt att få bli mormor igen! Grattis!Han ser så söt ut Gustav och jag förstår att han är mormors ögonsten.Ha det så trevligt hos sonen i dag. Jag har besök av min son också i helgen..fast han åker redan idag. Men det var kul att få rå om honom lite.Det blir lite långt emellan gångerna som man får se han nu sen han flyttade. Han bor ju uppe i fjällvärlden nu..i Bruksvallarna.

Och sen har man ena dottern i Sthlm. Så det är tur att den andra dottern bor i närheten och alla barnbarnen också utom den lilla nya då..Lilla Ellie.

Du har tur som kan få träffa dina när du vill.

Ha en goo dag Mumin!Kramkram!

2:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Hatten ser ut som en knopp på en tomat. Fattas bara lite rouge.

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Hatten ser ut som en knopp på en tomat. Fattas bara lite rouge.

Kommentera inlägget här :