Söndag kväll

publicerat i Allmänt;
Jag blir lika förvånad varje söndag jag sitter och skriver och helgen är över. Tycker ni inte tiden bara rinner iväg?
Denna helgen har varit lugn men i veckan så blir det full fart igen. Målarn kommer nästa vecka och jag ska rensa hela kontoret. Pärmar pärmar och åter pärmar, men i morgon ska jag städa först och sen får vi se vad som blir gjort. Ett jädrans jobb med hantverkare men det blir ju fint som sagt var:))

Idag har Gustav hälsat på mormor och morfar. Vad roligt det är nu när han har blivit större och förstår och börjar prata:)

Sen gav jag mig iväg och körde lite Core på gymmet, men jag blir banne mig inte trött av ett pass. Antingen får jag lägga ribban högre och köra dubbelt som jag gör på torsdagar......ja jag vet inte....eller också så får jag gå på löpbandet i en timme eller nåt innan....ha ha jag trodde man skulle bli tröttare fysiskt när man blev äldre men det är ju tvärtom med mig............

ja ja här ska jag inte sitta och skryta men det är ju rena rama sanningen. Så är det bara. Maratonspinning kanske vore nåt för mig? ha ha


Ha det nu gott alla i veckan så hörs vi! Kram Mumin



Nu är det snart vinter i alla fall i norr. Tänk för 2 år sedan satt jag där och drack kaffe ur en trämugg, jättekallt och härligt och släden med alla fina hundarna.....mmmm va härligt. Jag ska fråga väninnan om vi inte kan åka igen.................:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en underbar vecka kära Muminvän!Och slit dig inte fördärvad nu med städn. o pärmar o gym!Kram!

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Vilken underbar vinterbild.=)

Jo jag ser det du skriver på FB......vad konstigt att det inte fungerar för dig.

Matservice är jättebra de gånger jag/vi inte riktigt hinner eller orkar med oss.

De har inga extrapriser och sen kostar utkörningen mellan ca 20-50 kr beroende på när du beställer och när du vill ha varorna.

Vi är handlar ofta med ögonen när vi går på tex Ica Maxi vilket gör att det blir hemst dyrt så för oss blir det faktiskt billigare att handla så här.

Sen är vi ju bara två personer nu och vi har råd att unna oss att vara bekväma ibland.=)

Ha en fin dag vännen!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jo du tiden bara visslar iväg..hoppas det inte går lika fort när man är bortrest!



Usch och fy va kallt det ser ut...rys! ja du vännen du får nog höja ribban om du bitne blir trött..vad går du på haha??



kram kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nästan en månad iallafall...hela 24 nätter, fattar det INTE!



Kram på dig rara rara Mumin

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Saknar dig på bloggen och i FB!

6:e kommentar, skriven , av Kersti:

Är du inte hemma snart. Det är tomt här utan dig. Kram

7:e kommentar, skriven , av I ngegerd:

Har Mumin gått i ide? Hoppas få se Dig här snart igen! Kram!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kommer du aldrig hem !!!

kram Tingeling

Kommentera inlägget här :