Redan fredag

publicerat i Allmänt;
Oj då veckorna bara rusar iväg.....men nu har jag fixat allt joks inför resan och igår var jag och tränade i 2 timmar. Jag fattar inte hur jag orkar men det är ju det att fysiken är det inget fel på.....ha ha.

Idag har jag fredagsstädat och kört massor med maskiner med tvätt och husmusen springer omkring på nätterna när jag gått och lagt mig. Igår gick inte Pippis och la sig förrän halv ett och då kom den fram.Den bor i gästrummet ha ha. Kikade lite på Pippis och knatade ut till kattmaten. Nä vi får väl göra nåt åt det här......han trivs ju men jag vet inte om jag vill ha en mus som husdjur och jag fattar inte att inte katten tar den:)

Ja nu är det drickvaccinet idag...urk...hoppas jag tål det denna gången

Nu får jag önska er en trevlig fredagsvkäll. Avslutar med en sista bild av sommarens alster som jag har tagit in i värmen.

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Önskar Dig och Pippis en riktigt skön helg! Nu närmar sig resan förstår jag, med alla dessa vaccinationer är nu väl rustade för ev bakterieanfall. Rätt årstid att sticka i väg!

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Ha en riktigt skön helg! Och se till att få fatt på husmusen innan den får ungar, som sen i sin tur får ungar och somsen i sin tur får ungar ....

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men..har du den lilla musen kvar än? Va märkligt att den klarar sej undan katten. Jag vet inte om jag skulle vilja ha ett sånt husdjur jag heller. Fast den är nog väldigt söt!En söt gäst!

Här har det också städats i dagarna två.Men nån gympa har jag inte gjort, det får räcka med städningen.

Va skönt att allt är fixat nu då. Vi har aldrig tagit nåt dricksvaccin. Vad är det bra för?

Jag ska väl ta influensavaccin när det blir dags.



Ha en finfin lördag!Kram på dej!

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Vilken härlig pelargon.

Mina står i källaren nu i väntan på våren.

Ha en fin lördag vännen min!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Och du håller på och håller på..hihi



Jag tog också in en av pelargonerna tänkte man kund njuta av den lite till!



Men faktiskt så är blommorna på balkongen otroligt fina ännu??



Ha en fin kväll..kramelikram

Kommentera inlägget här :