Psykologen

publicerat i Allmänt;
har jag varit hos idag. Hon tycker jag sköter mig bra och har förändrats betydligt sedan jag började hos henne.Ser allting mer positivt och oroar mig inte så mycket för morgondagen. Det är härligt med den känslan......är det såhär att må bra? Jag blir överlycklig om det håller i sig!!
Hon sa att jag var såpass bra att vi avslutade här men är välkommen tillbaka om det skulle vara något. Känns tryggt:)

Lille Gustav var ju här igår. Han är så pillig att man håller på att bli vansinnig ha ha, men det bästa han vet är att vara ute och gå. Han går så bra med sina små knatande ben.....och i morgon ska han hälsa på dagiset. Jag tror det kommer gå jättebra för honom på dagis för han är så social och trivs med andra barn och så blir han trött när han får leka av sig. Jag tror det är en bra form för honom det lilla gullefjunet.

Ja nån dag får jag hälsa på min söte hund också, Günther, han gillar sin farmor.....hon kommer med godsaker hi hi.

Nä nu ska jag stoppa i mig nåt i magen och sen är det gympa!

Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va glad jag blir för din skull härligt att du mår så bra nu!



Ja dom är pilliga dom små liven.haha, jag vet!



Ha det gott kram kram kram

2:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Vilka fantastiska framgångar det blivit efter samtalen med psykologen! Ändå kan det kännas tryggt att ha en livlina om det kniper.

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Härligt att du mår bra!Och att lille Gustav håller mormor i trim..är väl också härligt.

Ha en fin dag.Här har vi haft -9 i natt. Och snön ligger kvar.Brrrrrrr va kallt när jag hämtade posten!

Kramelikram!

Kommentera inlägget här :