Oj oj redan onsdag....

publicerat i Allmänt;
Vad tiden går fort....vet ni jag fick ringa till konsulatet i London för att få reda på hur man gör med medicinerna. Jo man måste ha en lista över sina mediciner, jag vet inte om det gäller alla, men jag tog det säkra före det osäkra och skrev ner en lista över alla mediciner jag äter och skall till doktorn i morgon och få det påskrivet.

Influensasprutan ska vi ta i morgon också och så drickvaccinet på fredag igen...bläää. Hoppas jag inte blir så sjuk denna gången.

Visumet är på G också...fick papper idag och dem ska ha reda på allt verkar det som. Ja det är ivägskickat nu så det tar nog inte så lång tid att få det.

Igår var det hålligång.....lille Gustav var här och han är ju bara så gullig och sen kom de nyförlovade också så kastrullerna gick varma igår, men jag gick och tränade på kvällen men det var lite motigt, kände mig trött efter 2 nätters dålig sömn. Men i natt sov jag gott och nu ska vi äta middag jag och Pippis, sen tror jag att jag går till gymmet idag igen. Vi får se.


Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jaha där ser man...man lär sig nåt nytt varje dag.

Kanske ska kolla med min doktor då!!



Måste du visa upp det i tullen?? Jag har rest så mycket men det har jag aldrig hört talas om!



Jag skippar dansen idag mår inget vidare ont i magen och huvudet..har sovit illa jag med.



Nästa onsdag känns det bättre..kramen

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Pratade med maken och han trodde det bara gäller narkotikaklassade mediciner, men jag ska för säkerhets skulle kolla med min läkare!



Ha en fin dag..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Pratade med maken och han trodde det bara gäller narkotikaklassade mediciner, men jag ska för säkerhets skulle kolla med min läkare!



Ha en fin dag..kramen

Kommentera inlägget här :