Fredag

publicerat i Allmänt;
Härligt med fredag! Idag sov jag till klockan halv elva. Jag trodde inte det var sant när jag slog upp ögonen och telefonen ringde ilsket. Det var syrran. Sover du ännu? säger hon som är världens sjusovare själv ha ha.

Igår var jag på dubbelpass på gymmet. Det är så roligt på torsdagarna för det är ett himla hålligång på alla då. Vet inte men det är en fredagskänsla redan då....

Vi ska gå till Liseberg i morgon allihopa men oddsen är lite dåliga. Gustav är förklyld och det ska ösregna, men vi hoppas att det ska bli av ändå. Att åka Farfarsbilarna med Gustav är nåt jag längtar efter:))

Nä nu får ni ha en trevlig fredag med mys.....Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dulsinea:

Tack för kommentaren.

Hoppas ni får det trevligt på Liseberg+en trvlig helg.

Kram Dulsinea

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Sprutor har ni fått..vi behöver inte ta några. Jag har havrix sen förut..dricksvaccinet sa min läkare att vi kunde ta om vi ville men det var inte nödvändigt!



Ha det nu gôrkul i morrn..och en riktigt mysig fredagskväll, kram kram kram

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Fökylt här med, fortfarande. Tröttsamt. Kram

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en supertrevlig dag på Liseberg! Hoppas vädret är bättre än väntat och att Lilleman är piggare och kan ha kul med mormor! Kram o ha de.. resten av helgen också!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en härlig söndag Mumin!Kramelikramkram!

Kommentera inlägget här :