Kalas igår.....

publicerat i Allmänt;
Hade vi. Massa mat och godsaker och härliga skratt, men när kvällen kom var Mumin dödstrött efter att ha diskat femhundra kastruller och tagit vara på överbliven mat.

Men idag sov jag länge, men sen var det bara att städa upp efter besöket och jag var väl lite grinig, för jag tycker det är så jäkla tråkigt att städa och Pippis råkade komma ivägen och sa nåt skämt.....å då tog det hus i helvete....jag sa " håll käften innan jag kastar trasen i ansiktet på dig" ha ha. Han blev så jävla stum så han åkte till svärmor och adventspyntade för han tänkte nog att här kan jag inte vara:)))

Lite bilder från igår:



Titta här......2 kompisar som går jättebra ihop. Sonens flickvän och charmtrollet Gustav:)


Fin blomstergrupp fick jag



Farmors stora älsklingshund inramad....sötnos:))



Vad ska en kattälskare ha om inte en kattskylt.....



Lite luktagott från Bodyshop...härligt.....

Kram ha det gott

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja det är inte bra att gå ivägen när man fått upp tempot och sliter som bara den för att andra ska ha det bra. Jag tar det lite lugnt just nu och småfixar lite med vårt sovrum, pyntar lite här och där.

Ha det gott kram tingeling

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Vilka härliga presenter.=)

Jag har i alla år haft adventsljustake med kronljus i som jag bytt flera gånger om dagen ibland.

De brinner ju ner så fort och jag vill ha adventsljustaken tänd ofta så det har varit ett jäkla bytande av ljus.

Blockljusen har ju längre brinntid så nu provar jag det istället.

Jag har köpt 10 st blockljus så jag kan elda hur mycket jag vill i adventsljustaken.=)

Ha en skön kväll vännen!

3:e kommentar, skriven , av I ngegerd:

Oj då! Där fick Pippis sina fiskar varma! Ser jättefint och trevligt ut på bilderna, har Du fyllt år? Grattis i efterhand i så fall! - Ny vecka och nya tag! Ha det så gott!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilka härliga bilder och vilka fina gardiner du har!



Ohh stackars Pippis vad hade han gjort för ont..haha.

Men femhundra kastruller hur många hade du på middag fniss



Ha en fin dag kram på dig vännen.



PS Idag ska jag nog utnyttja den fina presenten jag fick av dig och införskaffa en vit Amaryllis DS

Kommentera inlägget här :