Hola!!

publicerat i Allmänt;
Hej här är jag hemma igen. Kuba var ett underbart ställe.....Mumin i Söderhavet, men det var väldigt långt att flyga. Just nu har jag varit uppe i snart ett dygn så bara lite härliga bilder får ni idag....mer kommer i morgon....nu ska jag intaga min egna säng efter nästan 3 veckors semester. Kram alla!!



Just det så här brun e jag nu...gött!!



Det ser väl inte dumt ut va?? och i det vattnet kan man ligga hur länge som helst....



Smile....senora Mumin....berättar mer om resan i morgon....nu min egna säng:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Mmmm ser jättehärligt ut..vilka coola solstolar!



Har ni klarat "maggarna"?? Det har vi jag kanske lite rörig då&då!



Det finns massor med bilder på min blogg..kram kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Välkommen hem kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Välkommen hem kära du! Brun o fin e du!Hoppas du har sovit gott i din säng. Det brukar ta lite tid innan man vant sej att sova på rätta tider.

Kramkram!

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Wow you`r back. Härligt att du haft det härligt. jag ska ingenstans men kommer att göra en del roliga saker nu i helgen så då kommer datorn absolut att få vila. Vi hörs snart. Kram och välkommen hem.

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Va fin och brun du är på bilderna. Kram Nalle

Kommentera inlägget här :