Förkylt...

publicerat i Allmänt;

men nu har jag preparerat mig med diverse medikamenter så nu börjar jag känna mig bättre. Igår trodde jag att halsen skulle värka sönder, men i morse var jag bara förkyld.

Idag är det vila som står på schemat. I morgon kommer Gustav och hans föräldrar och sonen med fästmö och äter middag. Jag var och handla igår och det var inte så mycket folk i affären....men jag tror desto värre idag....

Ikväll blir det väl lite TV och ett glas rött eller lite glögg, ja vi får se.....ha det gott! Kram Mumin

 

Cuba Libre innan maten:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hej där snyggingar....var på jobbet idag dom bara gapade, jävlar va brun du är! ja jag ser det inte själv!



Får se om jag åker på nån förkylning jag med...är hes och lite skrovlig1

Ha en fin fredag..vi provsmakar nog glöggen.

Sen får det bli en vit vecka eller två..jisses det blir ju en del när man är i värmen!

Stackars stackars lever.



Kramelikram

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Härlig bild.=)

Som du säger så tar magen stryk av alla mediciner man måste stoppa i sig.

Men nu känns det bättre.

Hoppas att förkyldningen är borta till imorgon nu.

Vi har ju både du och jag det vi måste dras på till vardags så man tycker att vi borde vara förskonade mot förkyldningar och annat.=)

Ha en mysig kväll du också!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Trevlig bild på er två så söta så.

Du är före mig jag har inte tagit fram några adventsaker ännu det får bli imorgon det

Ha det gott kramar tingeling

Kommentera inlägget här :