Vilken vecka......

publicerat i Allmänt;
Inte en dag som har varit lugn och det tål inte jag! Idag har jag handlat inför helgen och i eftermiddag kommer den käre revisorn igen. Jag tycker inte han gör annat än springer här:) Men han är ju trevlig och käck så han är så välkommen och imorgon får jag ingen ro  heller då är det fullt upp.

På lördag kommer Gustav hit och ska ligga hos mormor. Jag köpte lite leksaker idag till honom......han kommer nog att tycka dem är roliga:)

Nästa vecka hoppas jag det blir någorlunda lugnt så jag kan planera mina dagar efter min egen rytm.....när det blir för mycket så blir jag nästan sjuk, jag tål inte för mycket stoj omkring mig och då hoppas jag att jag kan gå till mitt älskade gym igen. Det har legat nere i 2 veckor snart och det är jag inte van vid.....måste ha mina fasta rutiner annars går allt åt pipsvängen.

Vädret är ju för trökigt. Bara regn och blåst, rena rama hösten.

Nä om jag skulle ta och ta ett tag igen! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Visst kan man bli lite trött av att läsa allt jag gör men till saken hör att jag hinner dra ett par varv i naveln oxå och riktigt slöa

Som nu ska jag bara umgås med mig själv kankse i ett provrum vem vet !!!!

Ha en bra dag Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja det är skönt med lite lugna dagar också..inte ful speed hela tiden det orkar väl ingen!



Jag är skittrött idag..visserligen ringde klockan halv sex i morse och jag fick ett SMS närmare halv tolv igår kväll då blev jag ju lätt vaken..suck.



Idag hade jag tänkt mig en promenad men nu regnar det och blåser så jag skiter helt enkelt i det..haha



UJ UJ vilka dyra kort...dom måste väl få igen gratissminkningen..haha

Ha en fortsatt bra dag..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Förresten vilken läbbig tandläkare du har...RYS!!

Min hon rekommenderar bedövning!!

Kommentera inlägget här :