Onsdag em

publicerat i Allmänt;
solen skiner men det blåser utav h-e......var och träna igår...första gången på länge. Det var roligt men jag är ju förkyld fortfarande så det kanske var dumt......???

Idag har jag sprungit gatlopp i affärerna....I morgon som är min "handlardag" ska tillbringas med lille Gustav så vi får rucka på shemat lite.

Ja jag lovade ju en bild av min galna syster i 60 tals look....varsegoda.....Kram ha det gott! Mumin



Se o Hör var där.....ha ha ha...nä jag skojade.....fräsig är hon:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jisses va läcker hon är..haha



Jag tänkte gå en promenad till men jag är så täppt i näsa och bröst, inte bara förkylningen herregud va pollen det virvlar överallt nu när det blåser!

Men jag städar..jättekul, pollen inne också



Haha du hade lyckats få till ett rim inne hos mig..kram kram vännen min

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken kalaspingla. Stackare att du är förkyld fortfarande att det inte ger sig, inte skoj alls. jag har varit lite osynlig. Håller på att avsluta min bildbehandlingskurs och så är det hur mycket som helst på jobbet, men snart är det sommarlov. Kram

Kommentera inlägget här :