Nu kan jag börja koncentrera mig.....

publicerat i Allmänt;
på mig själv lite. Denna veckan som varit har varit i tuffaste laget. Varje dag full speed och nu har lugnet sänkt sig över mig.

Lille Gustav sov över här i natt och det gick bra. Han ville komma till mormor i sängen så det fick han och när han hörde morfars snarkande somnade han som en stock ha ha.

Sen har det varit välling och gröt och promenad på en timma och då slocknade herrn......han var långt borta den unge mannen. Ja han är för go. Sen kom föräldrarna och hämtade honom för en timme sedan och dem var faktiskt pigga så det var väl inte något röjande igår då:))

Nu har jag ett i-landsproblem. Nästa tisdag är det Pippis och min 30 åriga bröllopsdag och jag vet inte hur vi ska fira denna. Sitter och knappar på google......en resa hit en resa dit.....stanna hemma.......åka dit........osv osv.......

Nu ska jag och Pippis åka till stan och äta söndagsmiddag. Det är vi värda efter allt slit i veckan så nu ska jag sätta på mig ansiktet och byta kläder och sen bär det iväg:)

Kram ha en fortsatt trevlig söndag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va mysigt att få ha en bebis i sängen,..men somna till snarkande det var värst!



Åk utomlands det vore väl gott, det finns säkert restresor...kramen

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Middagen var ni verkligen värda!!

Spännande en resa på gång kanske kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Vad mysigt att få fira 30-årig bröllopsdag! Vad gjorde ni när ni gifte er? Kan ni inte fira 30-årsdagen på samma sätt som själva bröllopet?



I februari 2010 har vi varit gifta i 30 år. Det känns lite svårt att fatta.

Kram, Fia

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin. Nu hoppas jag att det lyckas denna gång. Jag har inte kunnat kommentera hos dej. Fattar inte vad det är. Det händer även hos några andra.

Du är i farten som vanligt. Tusen olika projekt på gång.Hur orkar du? Men Gusatv förstår jag att du har mycket ork åt.Va mysigt att ha honom sovande hos sig. Fast jag har nog lite svåratt sova i samma säng. Fast Astrid sover ju hos mej o det går ju.

Hitta på nåt kul till bröllopsfirandet..det kan du

nog! Det löser sej ska du se!

Ha det gött! Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej hej..läget??

Kramen

Kommentera inlägget här :