Lite ledbruten

publicerat i Allmänt;
känner jag mig efter gårdagens utsvävningar............och magen har väl inte rättat in sig i ledet efter all skumpadrickande:))

Vi hade en rolig dag. Jag berättar lite i bilder tror jag.



Denna ljuvliga bukett som var exakta blommorna som jag bar för 30 år sedan. Liljekonvaljer och violer.
Maken kom med dem innan vi skulle åka iväg.....



Just det den här limosinen hade Pippis beställt för körning en timma i Göteborg,,,,,,,,,,



Inredningen i denna bilen ska vi inte tala om.....jag satt som förstummad......och det bjöds på skumpa:))



Två som gillade läget ha ha



Vy från vårat hotellrum....centralstationen med alla spårvagnarna



Denna vackra buketten fanns på hotellrummet:)

Ja vi var ute och spatserade i stan och NK fick sig ett besök men där får man vara en sparv om man ska komma i nåt i den affären, sen gick vi och åt på en grekisk restaurang mmmm gott med tzatsiki och grillat kött sen blev det



baren på hotellet och resten överlåter jag åt er egen fantasi............


Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Låter som en underbar bröllopsdag. Va fint han ordnat din gullige man!

Jag är hemma hos mej, men jag har barnbarnet o hennes mamma här hela veckan, så du förstår att det är fullt upp hela dagarna. Det är så härligt, som du ju vet, att få rå om dom på heltid! Jag försöker så mycket jag kan att avlösa henne, för lillan har magont emellanåt, så nätterna är oftast besvärliga.

Jag tar henne på mornarna så modern får sova nån timma.Vi har så mysigt!Hon är ju underbar, tycker mormor så klart!I gårkväll satt jag i hammocken med henne i flera timmar. Hon sov så sött när vi gungade lite. Mamman fick lite tid vid datorn.

Ja nu vet du vad jag sysslar med på dagarna. Om helgen hade vi kalas här, så då var det också fullt ös! Ha en fin Hristi Himmelsfärd!Kramar i massor!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhhh vilken fantastisk dag, så romantiskt!



Får tipsa maken så han vet vad han ska hitta på nästa år när vi har silverbröllop..hihi



Ja min fantasi rusar så klart..haha



Ha det gott vännen, kramen



PS krama din goooa make från mig DS

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh grattis i efterskott till era trettio år!!!

Vilken fin dag din man ordnat kram på dig / tingeling

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en riktigt gooo helg med maken!Kramar!

5:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Härligt att dagen blev så lyckad för er! Han kan han, Din gubbe!!!!!

Önskar er en fin helg!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Är du helt slut än..haha



ha en goo lördag, kramen

Kommentera inlägget här :