Vårkänslor

publicerat i Allmänt;

Pappershögen är väck någorlunda och idag har jag spenderat dagen med dottern och Gustav. Där nere vid havet var gudomligt härligt och vi gick en långpromenad i den härliga solen.....Pippis var också med men ni kan tänka er att han var trött...hela natten har han färdats till Tyskland för att köpa spirituosa ha ha. På vägen hem så käkade vi raggarmiddag i Franks Gatukök och satt ute och åt. Solen var så stark så om det är fint väder i morgon ska jag sätta mig på altanen och sola ansiktet i alla fall.

Snart kommer våra kära grannar och vi ska sitta i baren i kväll och tjöta och dricka lite nyinköpt..........alltid lika roligt med dem.......Ha en bra kväll.......nu ska jag väcka björnen som sover djupt:))

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men hallåååååå skicka genast hit solen.



Ha det skitkul ikväll...glöm inte att dricka lite vatten också...hihi



Kran kram

2:a kommentar, skriven , av tingeling:

Åh har ni sol det har inte vi.

Vad roligt att du tänker på mig ibland.

Visst är det härligt med barnkommentarer

Ha det riktigt mysigt med era vänner

kram till dig /Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur står det till här idag då efter festandet i baren??



Ha en goooo dag, kramen

4:e kommentar, skriven , av Pia med sin Lotta i släptåg:-):

Sköna dagar nu du Mumin.. Tyskland förstår jag.. där har vi inte varit på så länge.. man måste ha ett stort kapital med sig, annars lönar det inte sig..

ha de gott i Vårsolen då.. grannarna har säkert gått hem för länge sedan;-)

Kommentera inlägget här :