Tråkig tisdag....

publicerat i Allmänt;
Bläää vilket väder det är. Grått och tråkigt....känner mig inte alls sprudlande på något sätt....Nu får det bli varmt och skönt så man kan sitta och sola i vårsolen. Gud så gott det skulle vara!!

Inatt sov jag 12 timmar. Trodde inte det var sant när jag vaknade, men jag var bra trött på kvällen....

Idag kommer den spjuveraktiga revisorn så nu är alla papper iordning och han är ju så positiv så han kanske får mig att le idag också:)

Sen ska jag på mitt favvogympapass ikväll, just nu känner jag inte för det men bara jag kommer dit så ändrar det sig.

Må så gott alla! Kram Mumin



Trädgårdsföreningen i Göteborg sommaren 2008

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Ja du här har vi en hel massa snö.

Det känns långt till våren när man tittar ut.

Vad kul att du tycker om mina kort.

Det går jättebra att beställa och korten jag visar på bloggen går också att köpa i den mån de finns kvar.

Hoppas att revisorn kommer med glädjande besked.

Kram vännen!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Här det genomgrått och riktigt trist väder..ha det så kul på gympan..gympa åt mig med..kramen

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Blöt blöt och åter blöt.

Visst längtar man efter vår och sol kunna sitta ute och lapa sol kram kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det sista fotot på spår är entrist syn men ack så vanligt framför allt under sommaren och utmed våra vägar kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas din dag har varit bra!Med revisorn och gympan o allt! Jag måste skryta lite med att vi haft vackert väder även denna dag. När vi kommer hem från semestern då hoppas jag att våren är på god väg hos mej också. Men det är säkert mycket snö kvar än vid den tiden också.

Ha en fin morgondag! Kram!

Kommentera inlägget här :