Snälla snälla......

publicerat i Allmänt;
det är min favorit ikväll!! Många retar sig på Caroline af Ugglas men jag tycker hon är så fruktansvärt bra. Så naturlig och hennes melodi påminner om Janis Joplin som hon även har tolkat förut.......men det blir väl nån sån där Zelmerlöv eller annan flickfavorit som vinner....det är väl mest dem unga som röstar eller?

Just nu har jag varit på ett shlagerpass 75 minuters gympa och jäklar va roligt det var, men jag är så slut så fingrarna darrar över tangentbordet när jag skriver ha ha.

Idag ska Pippis och jag äta ute, shit va härligt att slippa laga mat. Vi drar väl in mot stan kan jag tro och sen får man väl bänka sig framför TV:n i kväll och se hur det går.

Hoppas ni får en bra lördag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

DET BLEV INTE SOM JAG VILLE FEL LÅT VANN TYCKER I ALLA FALL JAG KRAM TINGELING

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nu blev det ju Malena som vann!



Åt ni något smaskigt?? Ha en skön söndag, kramen

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nu njuter jag av de sista helgtimmarna Hoppasmten vr god igår kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Läget..??



Här är allt bara bra, kramen

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Caroline är så bra. Men även Malena är bra. Så det var nog rätt låt som vann iaf. Sedan är det ju kval numera, då får vi se om låten håller.

Hoppas allt är bra med dig

Kram Nalle

Kommentera inlägget här :