Hej hej här är jag.....

publicerat i Allmänt;
Har varit så trött i ett par dagar, men nu vände det idag. Har gjort riktigt vårfint. Städat noggrant idag, ni vet lister och så, dem glömmer man lätt..........ja snälla snälla vann ju inte men jag är lika glad för det att inte dem där fjolliga ungdomarna vann. Zelmerlöf beter ju sig som en riktig "gigolo" från italien, nä hans låt var inte alls i min smak och tydligen inte svenska folkets heller..........

Idag ska jag träna, mitt favvogympapass....någon spinning har det inte blivit på över en månad....men knät tycks ha mått bra utav det........Hoppas ni har det bra därute, här är kallt men det är soligt!!

Kram Mumin




En liten sommarbild att pigga upp er med kanske?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Mmmmm vilken ljuvlig sommarbild..har ni haft fint väder idag??



Näää strunta i spinning du håller på med så mycket annat.



Ha en goo kväll, kramen

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Vi gillar Caroline skarpt! Ringde och röstade till och med, har aldrig hänt förr. Skulle kanske va kul att gå med i hennes kör, jag har hört att de har roligt där.

Hoppas du får fler härliga dagar med sol!

Kommentera inlägget här :