Äntligen fredag...

publicerat i Allmänt;
Visst är det nåt speciellt med fredagar? Även att jag inte jobbar så är det ändå en skön känsla att veckan är gjord. Jag ligger ju inte på latsidan under veckorna vilket ni vet så nu har jag och Carl- Jan öppnat vinet och Pippis fick smaka han med:) Det var gott och starkt...riktigt mumsigt!!

Sonen var här med Günther och jag har inte sett han på hela veckan. Herregud jag trodde han skulle äta upp mig så glad blev han. Men han fick ju ett ben också....han vet vad som vankas i Mumins skafferi ha ha.....sötnosen....

I morgon är det ett sclagerpass på Friskis och jag tänkte jag skulle få lite inspiration innan lördagskvällen och förena nytta med nöje och dansa av mig lite innan det är dags att bänka sig framför TV:n

Hoppas ni har det gott därute, snön är fortfarande kvar men nästa vecka ska det bli 12 grader varmt. Gött-götti-gött-gött!


Kram Mumin



Ha ha snart kan vi grilla igen......härligt!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Åh, vad härligt med grillbilden! Jag längtar till sommaren och alla ljusa kvällar nu. Kram, Fia

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jepp Carl-Jan var här en sväng!!



Schlagergympa va kul det lät!!!



Grilla åhh Mumin det saknar jag efter vi sålt huset. Ja du idag skulle du varit med på jobbet..ungarna var såååå söta i sina prins&prinsesskläder..vet du ibland älskar jag mitt jobb...´haha



kramen

Kommentera inlägget här :