Nu i kväll känns det bättre

publicerat i Allmänt;
Tack alla goingar som skickat kryapådighälsningar, vad vore livet utan mina kära bloggisar? Urtrist!!

Äntligen har jag inte ont i halsen längre men är en aning förkyld men nu i eftermiddag tog jag och la mig på gräsmattan och solade min underbara bleka kropp......skratt.........och bredvid mig hade jag en skål med jordgubbar och ananas och ett glas isande vatten och bara njöt med Christer Sjögren i öronen. Jäklar vilken härlig röst den mannen har och massa kärleksbitar sjöng han för mig också:))

Nu tar vi tag i nästa mandomsprov och det är med en av mina mediciner som jag har halverat och ska ha slutat med tills på söndag då jag skall börja med en ny sort. Man blir lite skraj hur det ska funka, om man tål medicinen, hur den verkar osv. Jag har högsta gardet inställt, då kanske det inte blir så farligt, men det är bäst att vara beredd........lite utsättningssymptom har jag.....det rister lite i huvet som små elchoker......men det går väl över.

Nu ska jag titta på Allsången och sen kommer den härliga Mr Barnaby.....å denna underbara lugna och härliga kriminalkommisarie................med alla sina härliga mord:))


Kram ha det gott! Mumin

 

Love love love........herregud har jag blivit tokig......nu får nog Pippis akta sig ha ha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Hua, så sjuka vi varit! Bra att Du fick rätt medicin mot halsflussen. Håller tummarna att det ska lyckas den andra medicinen du ska sluta med.

Jag ska också titta på Barnaby! Gillar de fina landskapsbilderna och husen.

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ohh gumsan va glad jag blir att du mår bättre.



Du smörjde väl inte bara öronen när du solade..hihi



Ja Barnaby..jippi I Love...fortsätt kryapådej puss&kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur mås det idag då...blev du nåt brun??



Kramelikram

Kommentera inlägget här :