Fredag och strålande sol

publicerat i Allmänt;
Igår var jag med Gustav och dottern och bada och sola....men vad vi slet med väskor och parasoller!! Att gå i sand vet ju ni hur jobbigt det är och jag höll på att inte komma ur sängen i morse för jag hade sån träningsvärk ha ha.

Men det var en underbar dag och det var första gången för Gustav att vara på stranden:)

Sen var det hem och handla inför helgen och därefter tog jag gräsmattan och tvättade en hel hop med kläder.........


Men idag är det fredag och då ska jag njuta ikväll med lite jordgubbar och läskande vin.....

Här kommer lite bilder från gårdagen:



Lite ringar att leka med........



Här går jag och mormor och plaskar i vattnet.........vet ni jag badade.....16 grader......jäklar jag trodde hela kroppen skulle domna av men friskt var det:)



Äntligen fick jag spann och spade och det var roligt:))



När sommaren är som bäst......att vara vid havet och njuta!


Kram ha det så gott alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Ja nu är det sommar även om det är lite för varmt för mig.

Vi bor nära havet men jag gillar inte att ligga på stranden och ska heller inte bada kallt så jag försöker hålla mig i skuggan.

Just nu har vi ingen skugga på vår tomt så nu är jag inne ett tag.

Jättefina bilder från er stranddag igår.

Ha en skön helg vännen!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Härligt härligt!



Ha en skön kväll med vin&jordgubbar..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Härliga bilder! Särskilt den med Dig och lille Gustav, en perfekt sommarbild. Men Du ser lite rödbränd ut, var försiktig med solen! Trevlig helg!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej raring..har du legat på playan idag med??



Har jag....Mmm skönt! Kramelikram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej raring vad gör du??



Kramen

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hejhej. Ja nu är jag hemma igen från stugan. Vi har haft några underbara dagar där. Vädret har varit strålande hos oss också. Vilka mysiga bilder på er vid stranden. Kul att få vara tillsammans med Gustav o leka i sanden. Men inte ska du väl bada i det kalla vattnet nu när du nyss varit sjuk! Du måste vara försiktig! Hoppas den nya medicinen är bra för dej. Det vore väl skönt!

Va goo han är Gustav! Tänk att han redan kan gå lite själv. Va fort det går.

Jag kanske åker till Sthlm. i veckan.Längtar jättemycket efter Ellie. Dom kommer hem hit o ska vara här ett par veckor.Härligt!

Ha en skön dag i morgon. Kramen!

Kommentera inlägget här :