Uppe med tuppen

publicerat i Allmänt;
Klockan sex ringde klockan idag och jag har sovit hela natten. Härligt!! Nu känner jag mig redo för dagens utmaning:Gustav!!

Han kommer snart och jag har planerat utgång så pojken får lite frisk luft. Tänkte ta mig till lekplatsen så han kan gunga lite. Men vädret är ju inte det bästa men det får bli regnkläder från topp till tå.

Pippis är inte vacker idag..........bakfull.......yes.......han hänger inte med ungdomarna längre, ja ja det är ju sjävlförvållat så jag tycker inte synd om han:)

Hoppas ni får en fin dag idag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Aj aj bakfull inte kul...men han får väl skylla sig själv, haha



Ha det gott med lilleman idag..kramen vi hörs om en vecka

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Jag är fortfarande på landet och har dålig för att inte säga obefintlig uppkoppling. Men idag går det helt plötsligt. Men nu ska jag ta en tur ut till blåbären. Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin. Jaa du..det här vädret kan man få klaga på hur mycket som helst! Har kommit hem från stugan i dag. Fredag var det riktigt fint som tur var för då var det ju dans. Men på lördan regnade det när gubben skulle grilla så han fick ha grillen under tak. Idag har det varit uppehåll nästan hela dagen..jag hann ut på en långpromenad i skogen. Det såå härligt. Jag hade tänkt plocka med mej blåbär hem men si det hann jag inte innan regnet kom. Vi har massor med bär i slänten.

Hur har du det med spikmattan?Funkar den?

Hoppas mormor o Gustav hade det skönt ute idag!

Vi hörs. Kram!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

NU SER JAG DIG BÅDE HÄR OCH PÅ FACEBOOK KUL KRAM TINGELOING

Kommentera inlägget här :