Tack

publicerat i Allmänt;
Jag mår bättre men är fruktansvärt trött. Det var en upplevelse som tog styggt på själen. Jag vill helst glömma alltihopa. Men jag har fått en annan medicin nu och hoppas att den ska vara bättre än den hemska som jag hade fått. Ja denna sommaren har inte varit rolig hitills men jag satsar på augusti, då hoppas jag att jag mår bra och kan leva fullt ut.

Stackars Pippis har varit så orolig. Han och jag satt och pratade i går kväll och han hade nog lidit lika mycket som jag själv gjorde. Han var ju och hälsade på mig på sjukhuset och han mådde fruktansvärt dåligt sa han av att se allt elände.
Han höll mig i handen i går kväll och sa att va härligt att du är hemma igen så jag kan sova gott........

Nu ska jag vila mig lite till.....Pippis ska iväg och handla......och jag vill ha en riktigt god middag idag.

Denna fina bukett fick jag av dottern igår. Så jättevacker och jag blev så glad för den.

Ha det gott idag....det är ju fredag:)) Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja det finns de som har det alldeles för hemskt och alla kan nångång råka ut för en depression eller må dåligt och få känna hur det känns att hamna på botten Ja det är tur det finns medicin man ska bara få den rätta som passar för en

Jag blir lite ledsen när jag trodde du ha det bra med semester och allt och så mådde du dåligt´krya på dig nu kramar Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Raring skönt att du är hemma nu och mår bättre!



Klart att Pippis varit orolig för dig, när nära&kära mår dåligt mår man dåligt själv!



Ohh vilken vacker bukett sånt värmer...många varma kramar från mig

Kommentera inlägget här :