Semester????

publicerat i Allmänt;
Tror ni jag haft det? I så fall tar ni fel. Juli månad 2009 vill jag glömma.

Jag har varit inlagd på sjukhuset och inte vilken avdelning som helst utan på psyket. Beklämmande är inte rätta ordet. Jag mådde så dåligt av min nya medicin så dem var tvungna att lägga in mig och det var fruktansvärt jobbigt.

Förr i tiden hade dem något som dem kallade för "stormen" ni vet, där alla tokiga låg med tvångströja, men nu har dem blandat ihop sk "friska" människor tillsammans med "tokiga"

Lås för fönstrerna, galler på utsidan, lås på dörrar osv.

Jag klarade 4 dagar sen blev jag så fruktansvärt rädd för allt och alla så jag fick åka hem..........mest tyckte jag synd om de som inte var så gamla.....tonåringar som fullkomligt törstade efter kärlek och blev alldeles förtvivlade när jag skulle åka hem, för jag blev på nåt sätt deras mamma när jag var där........jag skäms.......inte för att jag är sjuk men för att det finns så mycket sjuka människor som inte någon tar hand om

När jag orkar berätta mer ska jag göra detta. Just nu är mina tankar hos de som lider alla helvetes kval.....jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.........


Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Men kära vän, vad är det som händer med dig?

Mår du bättre nu?

Psyket är inget att skämmas över, om du nu skulle göra det. Det är beklagligt att samhället fungerar så att unga människor känner sådan oro och ångest att de måste ligga inne. Vart är vi på väg?

Hoppas boken kommit fram.

Stor Kram

Nalle

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men snälla söta rara du vad är detta?? Nu blev jag orolig fick en stor klump i magen av att läsa!



Om du orkar nån dag så vill jag att du skriver till mig på mejl!

Bryr mig om dig vet du!!



Har du lyckats orka igenom alla mina Turkietbilder?



Många stora varma kramar från mig till dig

3:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Kära Du! Så förfärligt Du haft det, vännen! Jäkla mediciner som ställer till det i stället för att bota. Pippis stackarn måste ha varit hemskt orolig, så skönt att han är snäll mot Dig.(Min skulle ha blivit tokig!)Försök att glömma ändå Du kan inte ta på Dig de andra sjukas elände. Nu är det du och Pippis det gäller. Kram!

Kommentera inlägget här :