På G igen.....

publicerat i Allmänt;
Tänk när jag klagade lite grann så sov jag faktiskt hela natten. Trodde inte mina ögon när jag vaknade i morse. Bara det nu håller i sig, peppar peppar!

Idag har jag varit och storhandlat, det fattades så mycket i skafferiet och kylen så nu kan man skåpäta igen ha ha.

Sen har jag varit och köpt födelsedagspresent till Gustav och regnställ och stövlar så nu är den lille mannen redo att gå ut i ur och skur. Jag ska passa honom på fredag och då ska det väl bli regn vad jag förstår, men jag vägrar att vara inne hela dagen med honom. Ska försöka gå till lekplatsen och gunga lite grann. Det tycker han nog är kul!:)

Nä nu väntar gymmet och sedan är det ju Morden i Midsomer.i kväll........jäklar va bra den serien är!

Ha det gott Kram Mumin


Äsch Ninni du hade rätt.....det är inga Mord i kväll....fasen också

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Är det Morden ikväll...trodde det var sista avsnittet förra tisdagen!



Va skönt för dig att få sova en hel natt...var du på gymmet??



Nää nån turkbacill tror jag inte A fått däremot en SJbacill det hostades och nystes rejält där i kupén.



Ha en fin kväll, nu ska jag iväg till en kompis och klippa mig och slinga håret, kram kram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej på dej. Det var väl skönt att du fick sova ut. Hoppas verkligen att det håller i sig nu. Jag o Astrid sover så bra tillsammans, fast lite trångt blir det..hon ligger så nära så nära.

Så du har fyllt på kylen nu då. Tur det så du slipper svälta också till råga på allt! jag har proppat i mej Tacos i kväll. Magen står rakt ut. Sonen har ätit här med oss. Det händer inte så ofta nu för tiden men nu har han semester o har varit här o klippt gräset. Det är ju kul när man får sitta o köra omkring o slipper anstränga sej.Förr var det inte alls så roligt med gräsklippningen.

Hoppas allt blir bra för dej och att du orkade gympa på som vanligt!Kram, Kram kära Muminvän!

3:e kommentar, skriven , av tingeling:

Skönt att du fick sova

Nu är vi hos dottern i Sthml i två dagar vi ska på utflykt i Sthlms skärgård idag

Ha det gott kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Kära lilla Mumin.. Morden i Midsommer var slut förra veckan.. så är det med bra program:-(

Fint med några timmars sömn.. det gör hela skillnaden. Hoppas verkligen det inte blir stövelväder o busregn i kväll, för då ska vi kolla Wells i Parken. Ha de gott med lille Gustav:-)

Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nää nu är det slutmördat i Midsomer..haha



Ha en fin dag, kramen

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

hoppas natten varit god mot dig..ha en gôrbra dag..kramen

Kommentera inlägget här :