Gokväll

publicerat i Allmänt;
Nä någon kryssning lär det inte bli av.....sover så jäkla dåligt och ska jag ligga vaken i en hytt utan att kunna röra mig.....nä tack
Gustav och dottern var här i helgen och jag blev väldigt trött måste jag erkänna även att det är jätteroligt när dem kommer.
Just nu längtar jag efter att få börja träna igen och i morgon har jag förutsatt mig för ett gympingpass. Jag blir fullkomligt tokig när jag inte får röra på mig. Har ju varit inspärrad känns det som väldigt länge och det är jag absolut inte van vid.
Ja och nätterna ska vi inte tala om. Som sagt sover så fruktansvärt dåligt......har ju prövat allt, men kl 4 vaknar jag klarvaken fast trött och kan inte somna om. Spelar ingen roll om jag tar en insomningstablett.....dem verkar inte. Jävla hopplöst!!
Solen skiner ju inte heller.......var det 2 veckor vi hade sommar?
Nä vad negativt allt det här blev......i morgon är en annan dag!



Den här sötnosen är snart 1 år.....5 augusti

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tänk vad tiden går dort redan 1 år Jag vill oxå komma igång med träningen men jag äe fortfarande litesnuvig kram Tingeling

Kommentera inlägget här :