Danmark och Vesterhavet

publicerat i Allmänt;
så underbart härligt i detta vårt grannland, fast Gustav fick värmeslag så det var inte så roligt. Han fick hög feber, ja stackarn det var inte nådigt varmt där, men god mat har vi ätit och det ska väck nu, gymmet nästa!!





Hotell Hirtshals



Fiskebåtar med nyfångad fisk



En härlig strand



Hirtshals kro med hotell



På väg ner mot stranden.......ni vet det var inte nådigt att köra vagn i sanden.....puh



Sanddynor så långt ögat kan nå.......



Ha ha här vill jag inte sitta egentligen.......men tuff är jag.........



Fårup sommarland....nä det var bara föööör varrmt.....



Vesterhavet i eftermiddagssol.....visst är det tjusigt?? Och lite mystiskt..........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Kul att Du är tillbaka! Började undra om Du fastnat i sanddynorna! Stackars lille Gustav, otäckt med värmeslag. Javisst, nu får det gärna vara lite svalt och mulet också, så man kan röra på sig.

God mat, mums, ta det lugnt nu med gymmet! Kram!

2:a kommentar, skriven , av Ninnı:

Hello darlıng nu kom jag in..skrev fel i pa ınloggningen tangentbordet ar inte detsamma som hemma!



Prata om varmt...haha vı har val ca 35 grader mınst. men ıdag har det varıt lıte mulet..skönt!



Men vi mar gott...solar och badar, ater gott. Men jag tror minsann jag tappat nat kılo!

Svettas val bort antar jag.trots alla kalla öl!



Kramar ı massor



3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att du är tillbaka igen det har varit tomt på bloggen

Imorgon drar maken och jag ut på en liten roadtripp kramen tingeling

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Värmeslag låter dramatiskt. Men på bilderna ser det fantastiskt ut. Jag har nästan inte varit i Danmark, bara farit igenom och så ett kort besök i Köpenhamn. Borde åka dit någon gång.

5:e kommentar, skriven , av Helena:

Vilka härliga bilder.

Ni ser ut att ha haft en underbar semester.=)

Kram vännen!

6:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Härligt Mumin så vackert det är där o så många fina bilder du tagit:-) Skön sommar på dig.. från en som inte är så aktiv i bloggvärlden just nu;-) Kram

Kommentera inlägget här :