Va skönt

publicerat i Allmänt;
att julen är över. Nu kan man riktigt andas ut förhoppningsvis om inte nåt oförutsätt inträffar. I Borås hade vi det trevligt men det var väldigt roligt innan vi kom dit för jag och Pippis gick i stan och flanerade lite och hittade en snygg väska som jag köpte. Först tyckte jag den var för dyr men Pippis sa:" Unna dig nånting själv nångång istället för att ge bort till andra" och det hade han ju väldigt rätt i:)

Idag ska jag på akupunktur och sedan blir det nog en sväng till gymmet idag igen. Det är så fruktansvärt roligt där.

Kram ha en go dag!



Visst va den snygg?:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Jättesnygg väska! Ha en bra dag med akupunkturen och gymet. Kom ihåg att ta det lugnt också!

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh vilken snygg en!Passar en snygging som du!Hoppas dagen blir härlig trots akup. o gym! Jag blir lite avis på dej som har sån energi som räcker till att gympa o skumpa. Jag är så fruktansvärt lat..skulle behöva en sån som du som puffar på mej och jagar ut mej.Du får bli min coach!!

Säg till mej varje dag att nu går du åtminstone ut o promenerar i det vackra vädret, trots kyla. Det finns ju kläder!

Nädå..jag ska försöka ut o lufta mej idag! Det lovar jag mej själv.

Ha det så jättegott Mumin! Kramar i mängder!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja den var snygg...äkta läder förmodar jag!



Klart att du ska unna dig nåt också....kram kram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Klart du skall unna dig något själv. Bra val.

Ha det gott.

Tänkte på en grej. Mailar dig om den.

Kramis Nalle

5:e kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken fin väska. Den passar dig precis. Jag har också börjat träna, vi får se om det kan hålla i sig det är i alla fall välbehövligt efter all choklad jag proppat i mig i jul :). Kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tycker att du är värd den plus några till

Pippis har alldeles rätt unna dig själv nåt ....

kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Jättesnygg väska! Vad gullig Pippis är som månar om dig på det viset. Han är nog glad att han har en så omtänksam fru, så han vill att du också ska bli lite ompysslad ibland.

Kram från Fia

Kommentera inlägget här :